/Privacy Policy
Privacy Policy 2018-05-23T09:50:57+00:00
Timeclock 365 Privacy Policy
Last Updated: May 15, 2018

Timeclock 365 je aplikacija v oblaku, ki temelji na času in prisotnosti. Pri Timeclock 365 razumemo, da je vaša zasebnost zelo pomembna. Da bi bolje zaščitili vašo zasebnost, smo zavezani, da vam zagotovimo preglednost naših postopkov zasebnosti in naš nadzor nad vašimi podatki v zvezi s storitvami Timeclock 365, v popolni zaupnosti bomo vaše podatke, zbrane preko Timeclock 365, omejili na namene nudenje storitev, katere uporabnik ali naročnik uporablja (kot je določeno v naših pogojih storitve).

Zaščita zasebnosti potrošnikov je pri Timeclock 365 zelo pomembna. Pravilnik o zasebnosti pojasnjuje, kako informacije o vas zbiramo, uporabljamo in razkrivamo v  Timeclock 365 (“Timeclock 365”, “mi”, “nas” ali “naš”). Ta pravilnik o zasebnosti se uporablja za podatke, ki jih zbiramo, ko uporabljate naše spletne strani, mobilne aplikacije in druge izdelke in storitve (skupaj “storitve”) ali kadar drugače sodelujete z nami v elektronski, papirniati ali ustni obliki. Ta pravilnik o zasebnosti ne velja za podatke, ki jih zbiramo o strokovnjakih iz industrije, ki lahko svetujejo uporabnikom naših storitev.

Ta pravilnik o zasebnosti velja za vse podatke obiskovalcev, strank (skupaj “Uporabniki”, “Ti”), komplet vključuje programske opreme in aplikacijo Timeclock 365, vendar ni omejeno na, spletne storitve, mobilne storitve, integracije in vse druge storitve, ki jih Timeclock 354 izpolnjuje (skupaj, “storitve”)

Timeclock 365 lahko občasno spremeni politiko zasebnosti. Uporaba podatkov, ki jih zberemo, je predmet veljavnosti pravilnika o zasebnosti, ki velja v času, ko so informacije uporabljene. Če bomo bistveno spremenili način uporabe osebnih podatkov, vas bomo o tem obvestili tako, da bomo objavili obvestilo v naši storitvi ali pa vam pošljemo e-poštno sporočilo. Uporabniki se zavezujejo h vsem spremembam pravilnika o zasebnosti, ko pričnejo z uporabo storitev, potem ko so bile objavljene prve spremembe.

Katere informacije zbira Timeclock 365?

Zbiramo informacije, ki jih vi in vaši zaposleni, podružnice ali izvajalci nudijo neposredno nam.

Timeclock 365 prejme in shrani osebne podatke in podatke o podjetju, ki jih vnesete v našo storitev. Vrste zbranih osebnih podatkov so naslednje:

  • OSEBNA IDENTIFIKACIJA – Ime in priimek, naslovi, telefonske številke, številka socialnega zavarovanja, rojstni dnevi in ​​vse, kar se nanaša na uporabnika, da se identificirajo za potrebe uporabe.

 

  • OSEBNE SPLETNE REFERENCE  – e-poštne naslove, uporabniška imena, gesla, žetoni za račun, ki pravilno zavarujejo račun stranke in celotno storitev.

 

  • GEOLOKACIJSKI PODATKI – trenutne lokacije in koordinate lokacije (zemljepisna širina in zemljepisna dolžina), ki omogočajo pravilno delovanje lokacijskih funkcij in storitev, kot so e-sledenje in geofiziranje.

 

Ko prvič zaženete katero koli od naših mobilnih aplikacij, ki zbirajo podatke o lokaciji, vas bomo prosili, da soglašate z zbiranjem teh informacij. Informacije o lokaciji zahtevamo za pravilno uporabo naše storitve, zato če ne soglašate s to storitvijo, ne morete uporabljati naših storitev. Če na začetku soglašate z našim zbiranjem podatkov o lokaciji, lahko le to kadarkoli prekinete, tako da spremenite nastavitve v svoji mobilni napravi. Če to storite, naše mobilne aplikacije ali nekatere njene funkcije ne bodo več delovale. Prav tako lahko prenehate z zbiranjem podatkov o lokaciji, tako da upoštevate standardni postopek odstranitve, da odstranite vse naše mobilne aplikacije iz vaše naprave.

 

  • PIŠKOTKI: Piškotki so datoteke z majhno količino podatkov, ki lahko vključujejo anonimni enolični identifikator. Piškotki se pošljejo v vaš brskalnik s spletne strani in shranijo na trdem disku vašega računalnika. Kot mnoge strani uporabljamo tudi »piškotke« za zbiranje informacij. Brskalniku lahko naročite, naj zavrne vse piškotke ali navede, kdaj se piškotek pošilja. Če pa ne sprejmete piškotkov, morda ne boste mogli uporabljati nekaterih delov našega spletnega mesta.

 

  • INFORMACIJE OB PRIJAVI: Zbiramo datoteke dnevnika v povezavi z vašimi interakcijami z našimi storitvami, vključno z vrsto spletnega brskalnika, ki ga uporabljate, časom in dnevom dostopa, spletnimi stranmi, ki ste si jih ogledali v naših storitvah, spletno stranjo, ki ste jo obiskali, preden se pomaknete v naše storitve in IP naslov računalnika ali mobilne naprave, ki jo uporabljate za dostop do naših storitev.

 

  • INFORMACIJE O NAPRAVAH: zbiramo podatke o računalniku ali mobilni napravi, ki jo uporabljate za dostop do naših storitev, vključno z modelom strojne opreme, operacijskim sistemom in različico, edinstvenimi identifikatorji naprav in informacijami o mobilnem omrežju. Z našo aplikacijo lahko posnamemo klike in druge interakcije, ki nam pomagajo izboljšati uporabnost aplikacije.

 

  • INFORMACIJE INTERAKCIJE SPLETNEGA MESTA: Lahko zabeležimo klike miške, premike in drugime interakcijame na naši spletni strani v namen, da nam pomagajo izboljšati uporabnost spletnega mesta.

 

  • DRUGI VIRI: pridobili bomo tudi informacije iz drugih virov in jih združevali z informacijami, ki jih zbiramo preko naših storitev. Na primer, z vašega spletnega mesta lahko zberemo osebne podatke iz zahtevka, ki vam ga posredujemo za dodatne informacije o podjetju ali naših storitvah.

Ali so informacije o mojem podjetju varne?

Timeclock 365 je uveljavil standarde Varnostnega standarda World Class za preprečevanje nepooblaščenega dostopa, vzdrževanje natančnosti podatkov in zagotovitev pravilne uporabe informacij, vzpostavili smo ustrezne fizične, elektronske in vodstvene postopke za zaščito in varnost podatkov, ki jih zberemo na spletu.

Dostop do vaših podatkov prek računa Timeclock 365 je zaščiten z geslom za vašo zasebnost in varnost. Prav tako smo implementirali SSL šifriranje in se povezali s tehnologijo HTTPS, da smo zagotovili vrhunsko varnost in varen prenos prek oblaka v vaš brskalnik in iz njega. Te tehnologije dodajo dodatno varnostno plast, tako da ob prenosu v oblak zavijete svoje podatke z varno lupino. Prav tako morate preprečiti nepooblaščen dostop do vašega računa in osebnih podatkov tako, da ustrezno izbirate in zaščitite geslo ter omejite dostop do računalnika in brskalnika, tako da se odjavite, ko končate z dostopom do svojega računa.

Kakšen je moj nadzor nad mojimi podatki?

As clients and users of Timeclock 365 you are classified as Data Subjects (collectively “Users”, “You”) are the owner of these data; Timeclock 365 (collectively, the “Services”) and its affiliates as Data Processor and Data Controllers, responsibility to grant Data Subjects have a right to access, to modify, correct, or delete personal information controlled by Timeclock 365 and its affiliates as necessary.

Kot stranke in uporabniki programa Timeclock 365 ste razvrščeni kot predmet podatka (skupaj “Uporabniki”, “Vi”), ki ste lastniki teh podatkov; Timeclock 365 (skupaj, “Storitve”) in njegovi podružnici kot procesorji podatkov in nadzorniki podatkov imajo pravico do dostopa, spreminjanja, popravljanja ali brisanja osebnih podatkov, ki jih nadzoruje Timeclock 365 in njegovih podružnic, po potrebi.

Če prekinete svoj račun, bodo vaše popolne informacije o podjetju odstranjene s spletnega mesta in izbrisane iz naših strežnikov. Če se boste kdaj odločili izbrisati svoj račun Timeclock 365, lahko to storite tako, da nam pošljete zahtevo na

support@Timeclock365.com

 Kaj če imam vprašanja ali skrbi?

Če imate kakršna koli vprašanja ali pomisleke v zvezi z zasebnostjo pri uporabi Timeclock 365, prosimo, pošljite podrobno sporočilo na: support@Timeclock365.com Trudili se bomo po najboljših močeh, da bomo čim prej rešili vaše skrbi.

Podatki, zbrani naTimeclock 365

Timeclock 365 nima nobenega neposrednega ali posrednega odnosa s posamezniki osebnih podatkov, ki jih obdeluje programska oprema ali ki so shranjeni v bazo podatkov.

Če ste zaposleni pri enem od odjemalcev, ki uporabljajo Timeclock 365 kot ponudnika HR programske opreme v oblaku, in če ne želite več sodelovati z odjemalcem, se obrnite neposredno na to stranko.

Timeclock 365 lahko osebne podatke prenese na podjetja, ki nam nudijo storitve. Te prenose pokrivajo določbe te politike zasebnosti glede obvestila in izbire ter pogodbe o storitvah z našimi strankami.

Vaši podatki se lahko izmenjujemo na naslednji način ali kot je drugače opisano v tem pravilniku o zasebnosti:

  • s prodajalci, svetovalci in drugimi ponudniki storitev, ki potrebujejo dostop do takih informacij, da opravljajo delo v našem imenu;
  • v odgovor na zahtevo po informacijah, če razkritje zahteva ali če verjamemo, da je razkritje v skladu z veljavno zakonodajo, predpisi ali pravnim postopkom;
  • če verjamemo, da so vaša dejanja v nasprotju z duhom ali jezikom naših uporabniških sporazumov ali politiko, ali da bi zaščitili pravice, lastnino in varnost Timeclock 365 ali drugih;

 

  • V povezavi ali med pogajanji o kakršni koli združitvi, prodaji sredstev Timeclock 365, financiranju ali nakupu celotnega ali dela našega podjetja drugemu podjetju; in

 

  • Z vašim soglasjem ali potrditvijo, vključujoč z obvestili preko naših storitev, da bodo informacije, ki jih posredujete, deljene na določen način in jih boste posredovali.

Prav tako lahko delimo združene ali neidentificirane podatke s tretjimi osebami, ki jih ni mogoče razumno uporabiti za identifikacijo.

Vsak posameznik, ki želi dostop do podatkov (ali naj spremeni / popravi ali izbriše katerikoli niz podatkov), mora neposredno kontaktirati odjemalca. Naročnik lahko posodobi ali odstrani podatke brez sodelovanja Timeclock 365. Če naročnik zahteva od Timeclock 365, da odstrani vse podatke, se bomo na zahtevo odzvali v roku 14 dneh.

Timeclock 365 bo obdržal osebne podatke za vse zaposlene pri naročniku, dokler je naročnik aktiven. Ko naročnik deaktivira svoje storitve s programom Timeclock 365, bomo podatke obdržali za določen časovni okvir, če je to potrebno za izpolnjevanje naših zakonskih zahtev.

Uporabljamo lahko Vaše informacije in za različne namene, vključno z:

  • zagotavljanje, vzdrževanje in izboljšanje naših storitev;
  • da lahko zagotovimo in dostavimo izdelke in storitve, ki jih zahtevate, obdelujete transakcije in vam pošljemo povezane podatke, vključno s potrditvami in računi;
  • da vam lahko pošljemo tehnična obvestila, posodobitve, varnostna opozorila ter podporno in administrativna sporočila;
  • da lahko odgovorimo na vaše pripombe, vprašanja in zahteve ter zagotovimo storitve za stranke;
  • komuniciramo z vami o izdelkih, storitvah, ponudbah, promocijah, nagradah in dogodkih, ki jih ponuja Timeclock 365 in drugih, in zagotovite informacije, za katere menimo, da vas zanimajo;
  • spremljamo in analiziramo trende, uporabo in dejavnosti v zvezi z našimi storitvami;
  • Obdelava in oddaja natečaja in nagrad;
  • da se lahko povežemo ali združimo z informacijami, ki jih dobimo od drugih, da vam pomagamo razumeti vaše potrebe in vam nudimo boljše storitve; in
  • Izvedemo kateri koli drug namen, ki ga nujno predvideva zbiranje informacij o vas ali vas o tem kako drugače obvestimo prek storitev v času zbiranja.

Za nadaljnja vprašanja

Za vprašanja, povezana s tem pravilnikom o zasebnosti, se obrnite na nas:

support@Timeclock365.com